Sazebník úhrad za poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb.

Sazebník na úhradu nákladů za poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb. v platném znění o svobodném přístupu k informacím platný od 1. 7. 2013 

1. Ústní informace, které není třeba vyhledávat zdarma 

2. Ústní informace, které je třeba vyhledat 200,- Kč za 1 hod. doby vyhledávání 

3. Písemné informace, které není třeba vyhledávat a zpracovávat /informace již zveřejněné v příslušném kalendářním roce/ 50,- Kč + 2,- Kč za každou stranu A4 

4. Písemné informace, které je třeba vyhledat nebo zpracovat 50,- Kč + 2,- Kč za každou stranu A4 + 200,- Kč za l hod.  vyhledávání a zpracování 

Při podání ústní informace je úhrada splatná ihned. V ostatních případech lze podmínit vydání informací zaplacením úhrady nebo zálohy. 

 

Sazebník úhrad za poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb.

AESKULAP spol. s r. o. v souladu se zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále také „Zákon“), a s nařízením vlády č. 173/2006 Sb., o zásadách stanovení úhrad a licenčních odměn za poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím, tento sazebník úhrad za poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb. (dále jen „sazebník“).

  1. Náklady na pořízení kopií
    1. Za pořízení jedné černobílé kopie formátu A4
      1. jednostranná 2,- Kč
      2. oboustranná 4,- Kč
    2. Za pořízení jedné černobílé kopie formátu A3
      1. jednostranná 3,- Kč
      2. oboustranná 5,- Kč
    3. Za tisk na tiskárně (formát A4, jednostranný)
      1. jedna stránka 2,- Kč
  2. Náklady na opatření technických nosičů dat
    1. Za jeden kus CD 30,- Kč
  3. Náklady na odeslání informací žadateli
    1. Náklady za použitou nebo požadovanou poštovní službu se hradí ve výši skutečných nákladů dle platného ceníku použitého provozovatele poštovních služeb.
    2. Náklady na balné se nehradí.
  4. Náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledání informací
    1. Pokud je poskytnutí informace spojeno s mimořádně rozsáhlým vyhledáváním informací, stanoví se výše úhrady za každou hodinu vyhledávání jedním zaměstnancem na 200,- Kč. V případě mimořádně rozsáhlého vyhledávání informací více zaměstnanci je výše úhrady dána součtem částek připadajících na každého zaměstnance.
  5. Ostatní ustanovení
    1. V případě, že bude za poskytnutí informace požadována úhrada, bude tato skutečnost oznámena i s výší úhrady žadateli, a to před poskytnutím informace.
    2. Poskytnutí informace za úhradu je podmíněno zaplacením požadované úhrady.
    3. Celková výše úhrady za poskytnutí informace je dána součtem dílčích cen uvedených v sazebníku. 
    4. Hrazení nákladů podle tohoto sazebníku bude požadováno pouze tehdy, přesáhnou-li náklady na poskytnutí informace částku 20,- Kč bez nákladů na poštovní služby.

 

 

PŘÍJEM PACIENTŮ

V současné době máme na oddělení LDN 2 volná místa. Případné informace Vám poskytne paní Prokopcová Pavla, která má na starosti příjem pacientů (733 535 832), nebo MUDr. Jiří Pohanka (602 108 564).

 

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin." 

 

V budově LDN byla zřízena veřejná WIFI síť.

wifi.jpg

 

NABÍDKA OBĚDŮ PRO VEŘEJNOST

Nevyplatí se Vám doma vařit?
Dochází Vám inspirace v přípravě jídel?

Přijďte si k nám pro oběd!

 

 

Standardy kvality sociálních služeb

Na základě inspekční zprávy ze dne 13. 10. 2011 splňuje naše oddělení sociálních lůžek standardy kvality sociálních služeb.U

18. 12. Miloslav

Zítra: Ester

Návštěvnost stránek

168788